Τι κάνουμε για την επιχείρηση που ενδιαφέρεται να διαμορφώσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετιγνκ
Διάγνωση υφισταμένης κατάστασης:
Καθορισμός Στόχων (π.χ.ανάπτυξη αγορών, επέκταση διανομής, βελτίωση κερδοφορίας) και Σχεδιασμός Στρατηγικών Μάρκετινγκ
Ανάπτυξη πωλήσεων και Marketing
Τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν τη στρατηγική Μάρκετινγκ είναι:
Ο προσδιορισμός του πεδίου δράσης: Δηλαδή της αγοράς ή των αγορών που δραστηριοποιείται ή επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί η επιχείρηση
- Το κοινό – στόχος (target group)
- Ο προσδιορισμός της πηγής εργασιών (Source of Business)
- Η διαμόρφωση του μίγματος Μάρκετινγκ (Marketing Mix) που περιλαμβάνει:
Εξειδίκευση ενεργειών Μάρκετινγκ:
Kapa Network Copyright © 2022 Κατασκευή Ιστοσελίδων Hexabit - W3C - Pagespeed - AChecker